France Expert

SILNIKI

SILNIK 1.2 TCE

H5F

H5F 400

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji.
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
    • Ocena stanu układu smarowania.
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
    • Rozbiórka silnika na podzespoły: głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie: bloku na szczelność, zużycia  pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika: Tulejowanie, honowanie, planowanie.
    • Planowanie głowicy, sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie  gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju.
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.

✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT.

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

H5F 403

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji.
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
    • Ocena stanu układu smarowania.
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
    • Rozbiórka silnika na podzespoły: głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie: bloku na szczelność, zużycia  pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika: Tulejowanie, honowanie, planowanie.
    • Planowanie głowicy, sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie  gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju.
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.

✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT.

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

H5F 404

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji.
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
    • Ocena stanu układu smarowania.
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
    • Rozbiórka silnika na podzespoły: głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie: bloku na szczelność, zużycia  pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika: Tulejowanie, honowanie, planowanie.
    • Planowanie głowicy, sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie  gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju.
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
  8.  

✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT.

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

H5F 408

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji.
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
    • Ocena stanu układu smarowania.
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
    • Rozbiórka silnika na podzespoły: głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie: bloku na szczelność, zużycia  pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika: Tulejowanie, honowanie, planowanie.
    • Planowanie głowicy, sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie  gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju.
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
  8.  

✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT.

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

H5F 410

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji.
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
    • Ocena stanu układu smarowania.
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
    • Rozbiórka silnika na podzespoły: głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie: bloku na szczelność, zużycia  pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika: Tulejowanie, honowanie, planowanie.
    • Planowanie głowicy, sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie  gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju.
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.

✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT.

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

H5F 412

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji.
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
    • Ocena stanu układu smarowania.
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
    • Rozbiórka silnika na podzespoły: głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie: bloku na szczelność, zużycia  pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika: Tulejowanie, honowanie, planowanie.
    • Planowanie głowicy, sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie  gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju.
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.

✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT.

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

SILNIK 1.3 TCE

H5H

H5H 450

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
    • Ocena stanu układu smarowania
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
    • Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
    • Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.


✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

H5H 470

Opis przebiegu prac:

1.

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
    • Ocena stanu układu smarowania
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
    • Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
    • Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.


✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

H5H 490

Opis przebiegu prac:

1

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
    • Ocena stanu układu smarowania
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
    • Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
    • Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.


✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

SILNIK 1.4 TCE

H4J

H4J 700

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
    • Ocena stanu układu smarowania
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
    • Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
    • Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.

✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

H4J A700

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji.
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
    • Ocena stanu układu smarowania.
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
    • Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena pompy oleju panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie : bloku na szczelność.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce ultradzwiekowej-warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , Rozwiercanie ,honowanie i planowanie .
    • Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Nowy lub używany wał korbowy.
    • Regeneracja głowicy – sprawdzenie prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków lub pierścieni tłokowych.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Pompa oleju -sprawdzona lub wymieniona.
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola zużycia turbosprężarki.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.

✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

SILNIK 1.2 THP

HNS  |  HNY  |  HNZ

HN01

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
    • Ocena stanu układu smarowania
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
    • Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
    • Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.


✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

HN02

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
    • Ocena stanu układu smarowania
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
    • Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
    • Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.


✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

HN05

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
    • Ocena stanu układu smarowania
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
    • Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
    • Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.

✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

SILNIK PURETECH 1.0 i 1.2

HMR  |  HMS  |  HMY  |  HMZ

HM01

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
    • Ocena stanu układu smarowania
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
    • Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
    • Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.


✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

HM02

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
    • Ocena stanu układu smarowania
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
    • Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
    • Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.


✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

HM05

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
    • Ocena stanu układu smarowania
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
    • Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
    • Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.


✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

ZM01

Opis przebiegu prac:

  1. Przyjęcie pojazdu i diagnoza
    • Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
    • Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
    • Pomiary kompresji
    • Test szczelności cylindrów.
    • Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
    • Ocena stanu układu smarowania
    • Ocena stanu układu chłodzenia.
  2. Demontaż jednostki napędowej
    • Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
    • Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
    • Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
  3. Weryfikacja i pomiary
    • Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
    • Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
    • Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
    • Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
    • Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
  4. Obróbka i przygotowanie
    • Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
    • Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
    • Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
    • Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
    • Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
  5. Montaż silnika
    • Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
    • Montaż nowych tłoków/pierścieni.
    • Nowa uszczelka pod głowicę.
    • Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
    • Nowa pompa oleju
    • Nowe uszczelki całego silnika.
    • Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
    • Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
    • Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
    • Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
  6. Uruchomienie i testy
    • Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
    • Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
    • Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
    • Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
    • Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
    • Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
  7. Przekazanie klientowi
    • Omówienie zakresu wykonanych prac.
    • Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
    • Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.


✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.

Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .

Umów wizytę ➡️ KONTAKT

Co znaczy „Regenerowany silnik”?

• Rozebrany – wymyty silnik
• Głowica – planowana, sprawdzana szczelność, wymienione uszczelniacze, dotarte i wyregulowane zawory.
• Blok – wymieniany, planowany, honowany
• Tłoki – montowane nowe pierścienie
• Wał – montowane nowe panewki : martwe i korbowe
• Rozrząd – nowy kompletny ORYGINALNY
• Uszczelki – wszystkie uszczelki i uszczelniacze są nowe.
• Po zamontowaniu silnika do samochodu, silnik jest zalany olejem Millers 5W40, po przejechaniu 1000-1500 km zalecana jest wymiana oleju, ponieważ silnik jest na dotarciu.

Regenerowany silnik – to NOWY silnik, w starych obudowach.

Gwarancja

Na naprawę udzielamy 6 miesięcznej pisemnej gwarancji.

Czy mogę zregenerować swój silnik?

Istnieje możliwość naprawy Twojego silnika. Koszty są ustalane indywidualnie, dopiero po demontażu i rozebraniu silnika.

Co z dotarciem silnika ?

Po zamontowaniu silnika do samochodu, silnik jest zalany olejem Millers 5W40, po przejechaniu 1000-1500 km zalecana jest wymiana oleju, ponieważ silnik jest na dotarciu.

NASZE REALIZACJE:

16
17
15
14
11
12
13
10
9
2
18
1
5
4
3
8
7
6
previous arrow
next arrow
16
17
15
14
11
12
13
10
9
2
18
1
5
4
3
8
7
6
previous arrow
next arrow

Scroll to Top