SILNIKI
SILNIK 1.2 TCE
H5F
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji.
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
- Ocena stanu układu smarowania.
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
- Rozbiórka silnika na podzespoły: głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie: bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika: Tulejowanie, honowanie, planowanie.
- Planowanie głowicy, sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju.
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT.
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji.
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
- Ocena stanu układu smarowania.
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
- Rozbiórka silnika na podzespoły: głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie: bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika: Tulejowanie, honowanie, planowanie.
- Planowanie głowicy, sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju.
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT.
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji.
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
- Ocena stanu układu smarowania.
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
- Rozbiórka silnika na podzespoły: głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie: bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika: Tulejowanie, honowanie, planowanie.
- Planowanie głowicy, sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju.
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT.
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji.
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
- Ocena stanu układu smarowania.
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
- Rozbiórka silnika na podzespoły: głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie: bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika: Tulejowanie, honowanie, planowanie.
- Planowanie głowicy, sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju.
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT.
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji.
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
- Ocena stanu układu smarowania.
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
- Rozbiórka silnika na podzespoły: głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie: bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika: Tulejowanie, honowanie, planowanie.
- Planowanie głowicy, sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju.
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT.
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji.
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
- Ocena stanu układu smarowania.
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
- Rozbiórka silnika na podzespoły: głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie: bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika: Tulejowanie, honowanie, planowanie.
- Planowanie głowicy, sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju.
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT.
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
SILNIK 1.3 TCE
H5H
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
- Ocena stanu układu smarowania
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
- Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
- Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
1.
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
- Ocena stanu układu smarowania
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
- Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
- Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
1
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
- Ocena stanu układu smarowania
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
- Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
- Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
SILNIK 1.4 TCE
H4J
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
- Ocena stanu układu smarowania
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
- Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
- Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji.
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika.
- Ocena stanu układu smarowania.
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów.
- Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy.
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze).
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena pompy oleju panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie : bloku na szczelność.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce ultradzwiekowej-warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , Rozwiercanie ,honowanie i planowanie .
- Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Nowy lub używany wał korbowy.
- Regeneracja głowicy – sprawdzenie prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków lub pierścieni tłokowych.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Pompa oleju -sprawdzona lub wymieniona.
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola zużycia turbosprężarki.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
SILNIK 1.2 THP
HNS | HNY | HNZ
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
- Ocena stanu układu smarowania
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
- Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
- Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
- Ocena stanu układu smarowania
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
- Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
- Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
- Ocena stanu układu smarowania
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
- Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
- Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
SILNIK PURETECH 1.0 i 1.2
HMR | HMS | HMY | HMZ
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
- Ocena stanu układu smarowania
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
- Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
- Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
- Ocena stanu układu smarowania
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
- Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
- Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
- Ocena stanu układu smarowania
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
- Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
- Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
Opis przebiegu prac:
- Przyjęcie pojazdu i diagnoza
- Szczegółowy wywiad z klientem dotyczący objawów (nadmierne zużycie oleju, brak mocy, kontrolki, dymienie).
- Odczyt błędów z komputera sterującego (ECU).
- Pomiary kompresji
- Test szczelności cylindrów.
- Sprawdzenie kamerą endoskopową wnętrza silnika .
- Ocena stanu układu smarowania
- Ocena stanu układu chłodzenia.
- Demontaż jednostki napędowej
- Odłączenie osprzętu: akumulator, układ dolotowy, wydechowy, instalacja elektryczna.
- Wyjęcie silnika z pojazdu wraz ze skrzynią biegów .
- Rozbiórka silnika na podzespoły : głowica, blok, wał, tłoki, rozrząd, obudowy,
- Weryfikacja i pomiary
- Kontrola głowicy (szczelność zaworów, prowadnice, uszczelniacze)
- Pomiar wału korbowego (bicie, średnice czopów, rysy).
- Ocena panewek, korbowodów, tłoków i pierścieni.
- Sprawdzenie : bloku na szczelność, zużycia pompy oleju.
- Kontrola rozrządu (łańcuch, napinacz, koła zębate, wariatory).
- Obróbka i przygotowanie
- Mycie i czyszczenie bloku silnika w myjce warsztatowej.
- Obróbka bloku silnika : Tulejowanie , honowanie , planowanie .
- Planowanie głowicy , sprawdzenie gniazd zaworów, regulacja luzów zaworowych.
- Szlifowanie wału korbowego (lub wymiana na nowy/używany).
- Regeneracja głowicy – wymiana prowadnic, planowanie płaszczyzny głowicy, sprawdzenie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, regulacja luzów zaworowych.
- Montaż silnika
- Montaż nowych panewek w łożach wału i korbowodach.
- Montaż nowych tłoków/pierścieni.
- Nowa uszczelka pod głowicę.
- Nowy zestaw rozrządu (łańcuch, napinacz, prowadnice, koła).
- Nowa pompa oleju
- Nowe uszczelki całego silnika.
- Kontrola/wymiana turbosprężarki w zależności od zużycia.
- Zastosowanie nowych świec zapłonowych, filtra oleju, filtra powietrza.
- Sprawdzenie stanu sprzęgła i koła dwumasowego.
- Sprawdzenie stanu paska osprzętu, rolek i podzespołów na nim pracujących.
- Uruchomienie i testy
- Zalanie silnika olejem i płynem chłodniczym zgodnym z normami Renault.
- Pierwsze uruchomienie i odpowietrzenie układów.
- Kontrola ciśnienia oleju, pracy na biegu jałowym i pod obciążeniem.
- Próba drogowa – sprawdzenie dynamiki, pracy turbiny, reakcji przepustnicy.
- Ostateczna kontrola szczelności i błędów ECU.
- Sprawdzenie zawieszenia hamulców i reszty podzespołów na podnośniku.
- Przekazanie klientowi
- Omówienie zakresu wykonanych prac.
- Wydanie dokumentacji i gwarancji na remont.
- Rekomendacja pierwszej wymiany oleju po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów.
✅ Efekt: Po przeprowadzonym remoncie silnik odzyskuje fabryczne parametry pracy, niskie spalanie, pełną moc i kulturę pracy. Dzięki zastosowaniu oryginalnych lub najwyższej jakości zamiennych części, żywotność jednostki znacznie wzrasta a zużycie oleju maleje.
Zapraszam serdecznie do kontaktu telefonicznego. Dzwoniąc rozmawiasz z człowiekiem który poskładał tysiące silników! i obsłużył setki jak nie tysiące zadowolonych klientów którzy sobie chwalą współpracę z ekipą FRANCE-EXPERT .
Umów wizytę ➡️ KONTAKT
• Rozebrany – wymyty silnik
• Głowica – planowana, sprawdzana szczelność, wymienione uszczelniacze, dotarte i wyregulowane zawory.
• Blok – wymieniany, planowany, honowany
• Tłoki – montowane nowe pierścienie
• Wał – montowane nowe panewki : martwe i korbowe
• Rozrząd – nowy kompletny ORYGINALNY
• Uszczelki – wszystkie uszczelki i uszczelniacze są nowe.
• Po zamontowaniu silnika do samochodu, silnik jest zalany olejem Millers 5W40, po przejechaniu 1000-1500 km zalecana jest wymiana oleju, ponieważ silnik jest na dotarciu.
Regenerowany silnik – to NOWY silnik, w starych obudowach.
Na naprawę udzielamy 6 miesięcznej pisemnej gwarancji.
Istnieje możliwość naprawy Twojego silnika. Koszty są ustalane indywidualnie, dopiero po demontażu i rozebraniu silnika.
Po zamontowaniu silnika do samochodu, silnik jest zalany olejem Millers 5W40, po przejechaniu 1000-1500 km zalecana jest wymiana oleju, ponieważ silnik jest na dotarciu.
NASZE REALIZACJE:



































